كارشناس مركز پیش بینی هواشناسی اصفهان:

کمینه دمای اصفهان کاهش می یابد

کمینه دمای اصفهان کاهش می یابد به گزارش گل سپید، کارشناس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.



آسیه آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این که کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه کاسته می شود، عنوان کرد: بوئین میاندشت با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس بالای صفر طی صبح فردا خنک ترین نقطه استان پیشبینی می شود.
وی تصریح کرد: کماکان بیشینه دمای هوای ۱۴ شهر استان بالای ۴۰ درجه سلسیوس است و شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز دمای ۴۱ درجه سلسیوس بالای صفر و در خنک ترین ساعات دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر را تجربه می کند.
کارشناس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز خور و بیابانک با بیشینه دمای ۴۵ درجه سلسیوس بالای صفر گرم ترین نقطه استان است، اظهار داشت: تا پایان هفته جاری جوی ره نسبت پایدار را در سطح استان اصفهان انتظار داریم و طی این مدت در بیشتر مناطق وزش باد به نسبت شدید تا شدید پدیده غالب خواهد بود که این شرایط در مناطق شرق و شمال استان سبب فعالیت کانون های گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی همچون کلان شهر می شود.
به گفته وی، وزش باد و خیزش گردوخاک روز چهارشنبه شدت و توسعه پیدا می کند به صورتی که در مناطق مرکزی استان کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروههای حساس انتظار می رود.

1402/04/11
08:01:39
5.0 / 5
367
تگهای خبر: باد , خاك , دما , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
گل سپید
golesepid.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل سپید محفوظ است

گل سپید

گل و گیاه